Obserwatorzy

sobota, 3 czerwca 2017

SAL Tea Time - koniec :)

I wreszcie postawiłam ostatni krzyżyk w zabawie Tea Time zorganizowanej przez Hafty Agaty :)

Udział w zabawie był bardzo przyjemny i z wielką przyjemnością wyszywałam każdy kolejny obrazek. Liczyłam, że na dzisiejszy finał będę już mieć pracę oprawioną, jednakże brak czasu uniemożliwił mi nawet wyprasowanie całej pracy, a gdzie tu jeszcze mowa o zawożeniu haftu do ramiarza. Dlatego dziś na koniec prezentuję tylko ostatni obrazek bez poglądu na całość :(


Bardzo dziękuję za udział w zabawie, bo ten obrazek jest cudny :) Mam nadzieję, że szybko uda mi się pokazać go oprawionego :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję ukończenia pracy :) już nie mogę doczekać się jak pokażesz całość. Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten obraz, Też mam na niego ochotę, ale jeszcze nikt nie wymyślił sposobu na rozciągniecie doby, albo wyszywanie jednocześnie rękami i nogami...

    OdpowiedzUsuń