Obserwatorzy

wtorek, 6 lutego 2018

Cookie Time 3/9

I nastąpił moment, kiedy można pochwalić się postępami z kolejnego etapu zabawy. Mój motyw został wyszyty już dwa tygodnie temu, ale postanowiłam go pokazać dopiero teraz, bo czasu na napisanie notki mi zabrakło ;)

Motyw ten wyszywało mi się bardzo przyjemnie, z resztą jak wszystkie inne hafty z tej serii. Obecnie mam w planach kolejne wzory SoDa do wyszycia, ale czasu troszkę mało ;)

Do zabawy (link po lewej stronie) można przystąpić w każdej chwili. Ja wyszywam mniejszą wersję obrazka niż pozostałe dziewczyny.

3 komentarze:

  1. Fajnie wygląda u Ciebie ta haftowana filiżanka, ma ładne soczyste kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń