Obserwatorzy

czwartek, 21 czerwca 2018

Praca na konkurs

Ostatnio pisałam, że zabieram się na pracę na konkurs organizowany przez DMC. Ponieważ w regulaminie konkursu wskazano, że minimalne prace mają mieć wymiary powyżej 20 x 20 cm to moje skrzaty niestety nie kwalifikują się do konkursu. Postanowiłam, że wyszyję w tempie ekspresowym coś innego. Długo szukałam wzoru, aż znalazłam wzór sprzed kilku lat z gazety Cross Stitch Gold numer 99.

Wzór, który wybrałam to "Spring sketchbook", który na zdjęciach prezentował się bardzo kolorowo i energetycznie. Do wyszywania wybrałam len Belfast 32 ct w kolorze Vintage khaki. Po wyhaftowaniu kilku elementów stwierdziłam, że materiał zlewa się z obrazkiem. Nie wygląda to korzystnie, a kolory do tej poru użyte są bardzo ciemne i mdłe. Każdy kolejny krzyżyk coraz bardziej zniechęcał mnie do wzoru. Obecnie po walce o kolejne krzyżyki poddałam się i marzenia o pracy na konkurs zostały odłożone na bok. Czasu na krzyżyki nie mam tyle ile bym chciała, a moje przekonanie co do wybranego wzoru i materiału jest coraz mniejsze.

A to postępy prac z ponad dwóch miesięcy, gdzie nadal do połowy pracy nie dotarłam.

2 komentarze:

  1. No wiesz teraz to może niewygląda najlepiej, ale chyba jeszcze trochę elementów brakuje i zapewne są kontury w tym wzorze a one potrafią zdziałać cuda.
    Więc się nie zniechęcaj:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wzór wybrałaś. Nie zniechęcaj sie, bo efekt końcowy na pewno będzie super

    OdpowiedzUsuń