Obserwatorzy

poniedziałek, 3 września 2018

Bliżej końca

W ostatnim tygodniu miałam więcej czasu na haft więc zabrałam się za Skarpetę. Ukończyłam wreszcie najgorszy element, czyli twarz. Wzór w tej części nie był czytelny i część krzyżyków musiałam zgadywać. Na internecie niestety nie mogłam znaleźć wzoru w lepszej jakości. Po wyszyciu całej twarzy uważam, że źle nie wyszło.


W planach miałam wyszyć Europejskie Bistro z wzoru xsd, który znalazłam dawno temu w internecie. Obecnie się zastanawiam, czy wyszywanie wzorów Dimensions z opracowanych w xsd ma sens. Co prawda wzór, który znalazłam jest już opracowany na DMC (nie muszę się martwić, czy dobrze wybrałam kolory tak jak w skarpecie), ale jednak obawiam się, czy efekt będzie taki jak trzeba. Wzory Dimensions są śliczne, ale bardzo pracochłonne i nie chciałabym w połowie pracy przekonać się, że jednak coś zostało źle przerobione.

1 komentarz:

  1. Witaj, robiłam europejskie bistro xsd, niestety kolory może i ładnie dobrane, ale nie widać wszystkich szczegółów, jak w oryginale. Osobiście nie polecam. Wersja Dimensions wygląda znacznie lepiej.
    Pozdrawiam
    Kat

    OdpowiedzUsuń