Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2018

SAL - Imieniny Miesiąca

Przedostatni miesiąc zabawy przyniósł bardzo fajny temat, czyli kartkę z Aniołkiem. Tym razem miałam wielki problem z wyborem odpowiedniego wzoru oraz materiału, na którym chciałam wyszywać. Byłam przekonana, że mam więcej kolorowej kanwy, a okazało się, że mam jedynie Hardanger 22 ct. Materiał miły do wyszywania, ale jedna nitka dobrze go nie kryje, a dwie to za dużo i robi się dywan. A już myślałam, aby użyć Hardanger do jakiegoś HAED, ale niestety nie będzie się raczej nadawać.

Tym razem w zabawie stworzyłam, aż dwie kartki, gdyż nie mogłam się zdecydować na jeden wzór. Ponieważ wzory szybko się wyszywa, może w tym roku zrobię więcej kartek.

1 komentarz:

  1. Prześliczne karteczki, a aniołaczki urocze:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń