Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2019

Nowy Haft na Nowy Rok (1)

Haft przedstawiający Różowego Irysa zaprzątał moją głowę już wiele miesięcy. Bardzo chciałam już postawić pierwszy krzyżyk, ale postanowiłam najpierw skończyć kolejny procent w HAED (zdjęcia niebawem). Tak jak podejrzewałam wzór jest trudny (mieszanie kolorów, półkrzyżyki w jedną lub drugą stronę) i wymaga wiele skupienia. Dlatego w przypadku tego wzoru praca wieczorami nie jest zbyt komfortowa i obecnie wyciągam ten haft tylko w weekendy, gdy mam więcej czasu.

Pierwsze krzyżyki w pracy już pokazują jak ładnie komponują się kolory z wybranym stalowoszarym lnem. Praca nad haftem to będzie sama przyjemność :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny haft, będę zaglądać i podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kolory, będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się piękna praca ❤ Te kolory już wyglądają fantastycznie ❤❤❤ Trzymam kciuki za postępy, a zwłaszcza za półkrzyżyki robione w drugą stronę 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolorki ;) trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się zapowiada Twój haft. Będę zagladać i podziwiać. Powodzenia w haftowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń