Obserwatorzy

poniedziałek, 3 lutego 2020

Imieniny Miesiąca - luty

Tematem kolejnego etapu zabawy była kartka z motywem orientalnym.


Temat od razu wydał mi się bardzo atrakcyjny i zaczęłam z entuzjazmem szukać czegoś co kojarzy mi się z Japonią i Chinami. Właśnie te dwa kraje od razu przyszły mi na myśl, gdy został podany temat zabawy. Niestety mnogość dostępnych wzorów mnie oszołomiła. Dłuższą chwilę nie wiedziałam co chciałabym wyszyć, a gdy już byłam zdecydowana to jakość wzoru pozostawiała wiele do życzenia.

Wreszcie natknęłam się na chińskie znaki, które oznaczały chiński horoskop i idąc tym tropem trafiłam na symbol "Miłości". Ponieważ karta ma być prezentowana w lutym to postanowiłam zrobić kartkę walentynkową :) Do kartki użyłam naklejek z serduszkami, które znalazłam w swoich zasobach.

3 komentarze: