Obserwatorzy

sobota, 25 lipca 2020

Między nami Kobietami (1)

Urlop minął błyskawicznie, ale w odróżnieniu od ubiegłorocznego krzyżyków nie przybyło zbyt wiele. Przed samym urlopem udało mi się skończyć kartkę do zabawy Między nami Kobietami, która została zorganizowana przez Kasię z bloga Krzyżykowe Szaleństwo.

Pierwszy temat wyzwania to - Kapelusz.


Pierwszą moją myślą było zrobienie haftu w tematyce świątecznej. Zaczęłam przeglądać internet w poszukiwaniu odpowiedniego wzoru, ale nigdzie nie mogłam znaleźć nic ciekawego. Pomysł, aby zrobić wzór na dwa wyzwania musiałam odwiesić na kołek. Na szczęście znalazłam inny bardzo ładny wzór, który mnie zauroczył. Ponieważ spieszyłam się, aby wyszyć obrazek przed urlopem to zamiast koralików musiałam użyć białej muliny. Obrazek mimo tej zmiany nie traci wiele ze swojego uroku.

Kartkę zrobiłam przed samym urlopem, ale kiepskie światło uniemożliwiło mi zrobienie zdjęć i napisanie notki :) Kolor kartki utrzymany jest w odcieniach fioletu - nie ukrywam, że jednego z moich ulubionych kolorów. Kartka jest prosta i pasuje do tego pięknego kapelusza z poprzedniej epoki :)


5 komentarzy: