Obserwatorzy

sobota, 29 sierpnia 2020

Zakupy

Na tamborku coś się dzieje, ale dwa projekty to tajniaki, a pozostałe dwa nie zostały wykończone. Dlatego zamiast chwalić się krzyżykami, pragnę pochwalić się zakupami :)


Zakupy zrobione TUTAJ, a kupiłam:

- 9 gazetek ze wzorami,

- 3 magnesy na igły,

- krosno Arabeska 40 x 56 cm,

- ramę 25 x 32 cm,

- ramę 20 x 24 cm.


Pierwszy raz robiłam zakupy na Ukrainie i byłam pełna obaw. Na adres e-mail podany na stronie wysłałam wiadomość, z listą rzeczy, które chciałabym kupić. Po kilku dniach sklep się odezwał i potwierdził, że rzeczy z listą są / lub nie są dostępne. Następnie otrzymałam informację o cenie za przesyłkę i miałam do wyboru transport lądowy lub lotniczy (różnica ok. 150 UAH). Po wyborze otrzymałam informację, że płatności za zakupy mogę dokonać przez PaySend. Jest to płatność poprzez nr telefonu (otrzymuje się sms z linkiem dotyczącym płatności). Należy założyć tam konto, podpiąć kartę (należy sprawdzić, czy są odpowiednio wysokie limity na karcie do płatności internetowych) i płatność przebiega błyskawicznie.


Moja przesyłka została wysłana już następnego dnia i w wiadomości e-mail otrzymałam nr przesyłki do śledzenia na poczcie polskiej. Od momentu wysłania do otrzymania minęły równo 2 tygodnie (opcja przesyłki lotniczej) :)


Ponieważ to były pierwsze zakupy i skupiłam się głównie na krośnie to nie przyjrzałam się dobrze całej ofercie sklepu. Jest tam dużo akcesoriów do haftu, różnych materiałów oraz gotowych zestawów. Można także zamówić mulinę marki Gamma, która jest bardzo popularna na wschodzie.


Jestem pewna, że za jakiś czas znowu zajrzę do tego sklepu i znowu zamówię same śliczności :)

3 komentarze:

  1. Fajne! Pochwal się później jak się na krośnie pracuje :) Zawsze mnie ciekawią różne modele (sama mam ten z Haft Pasji i bardzo go sobie chwalę póki co ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy. Mam kilka tych gazetek i w każdej jest coś, co chciałbym wyhaftować, co niestety nie zdarza mi się po przeglądnięciu polskich czasopism. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy ;) ciekawa jestem jak będzie Ci się wyszywało na krośnie daj znac ;)

    OdpowiedzUsuń