Obserwatorzy

wtorek, 1 września 2020

Między nami Kobietami (2)

To już drugi miesiąc zabawy zorganizowanej przez Krzyżykowe Szaleństwo, w której przez cały rok tworzymy różne rzeczy w technice haftu krzyżykowe, a tematem przewodnim są babskie gadżety.



Ten miesiąc upłynął pod znakiem perfum i od razu wiedziałam jaki haft zrobię. Ten wzór chodził za mną już długi czas i żałuję, że przy poprzednim wyzwaniu nie wybrałam kapelusza z tej serii. Cała seria (4 wzory) jest z różą, która ładnie akcentuje cały haft oraz białą koronką wokół. W oryginale koronka jest wykonana satynową muliną, jednak ja zastosowałam Etolie, która przy świetle się ślicznie błyszczy. Mulina Etolie wspaniale wygląda na naturalnym lnie i wyszywa się nią bardzo przyjemnie (w porównaniu do muliny metalizowanej). W hafcie zrezygnowałam z koralików, gdyż nie miałam ich w swoich zapasach oraz z napisu, gdyż nie mam żadnego gotowego.

 


 

1 komentarz: