Obserwatorzy

sobota, 10 października 2020

Jesienna wymianka karteczkowa

Drugi raz wzięłam udział w Wymiance karteczkowej, którą zorganizowała Katarzyna. Tematem przewodnim była jesień i coś słodkiego na te coraz zimniejsze i ponure dni. 

Bardzo przyjemnie jest otrzymać uroczą kartkę od innej zapalonej hafciarki, a jak do tego dołożony jest pozytywny wierszyk i czekolada to żaden pochmurny dzień nie powoduje smutku :)

Kartkę otrzymałam od organizatorki zabawy (Katarzyny) i jak zwykle jestem zachwycona jej wykonaniem! Piękny wykrojnik otaczający haft oraz cudownie wycięty napis z życzeniami powodują, że kartka jest cudowna. Dodatkowo motyw grzybów jest dla mnie bardzo dobrze dobrany, gdyż jestem zapalonym grzybiarzem :) Sami zobaczcie, że nie przesadzam:


Moja kartka powędrowała do Atramk i była bardzo pomarańczowa za sprawą pewnego rudego jegomościa:



4 komentarze:

  1. Cieszę się, że trafiłam z kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jesienne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki śliczne! Bardzo lubię jesienne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za piękną lisią karteczkę. Zwierzak uroczy. Przepraszam, że dopiero dzisiaj napisałam do Ciebie z podziękowaniem i że post na blogu też dopiero co się ukazał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń