Obserwatorzy

piątek, 20 listopada 2020

Zółw

Na początku września zapisałam się do zabawy organizowanej przez Nadezhdę Gavrilenkovą, gdzie za cenę 1 USD można było wybrać jeden z uroczych wzorów - żółwia, koali lub lori (nie znam polskiej nazwy). Wszystkie wzory były słodkie i urocze, ale serce skradł mi żółw z kwiatkami na skorupie.

Zabawa trwała od 15.09 do 15.11 i podzielona została na dwie części - 1 część z krzyżykami, 2 część z konturami. Warunkiem było wyszycie wzoru w podanym terminie, aby dostać cały wzór w cenie 1 USD :)

Za haft zabrałam się pod koniec września (bez większych efektów), a na poważnie przysiadłam do niego w listopadzie i z drobnymi przerywnikami skończyłam w terminie do 15.11 :) Wzór wyszywało się bardzo przyjemnie na krośnie oraz aplikacji Saga Cross Stitch (wzór otrzymywało się w PDF oraz xsd). Na pierwszy ogień wzięłam żółwia, który był w szarościach, a na koniec zabrałam się za kolorowe kwiaty. Te kolory rozświetlały szare ponure dni!

Tak wygląda efekt:


A tutaj postępy:







4 komentarze: