Obserwatorzy

poniedziałek, 21 czerwca 2021

Nowy Haft na Nowy Rok III (czerwiec)

Prawie połowa zabawy za nami i w hafcie także przekroczyłam 50 % :) W tym miesiącu wyszywałam tylko krzyżyki, aby na koniec zostawić sobie półkrzyżkyki, które łatwiej wcisnąć pomiędzy już wyszyte krzyżyki niż na odwrót. 

W czerwcu spędziłam dwa dni nad haftem i postawiłam łącznie 937 krzyżyki, co daje 54,95%. Z krzyżyków zostały mi tylko 3 kolory i przechodzę do półkrzyżyków i konturów. Na hafcie widać już każdy skraj pracy, na górze już zaczęłam wyszywać dach kamienicy. Kolory na żywo są tak cudowne, że żałuję, że nie potrafię ich oddać poprzez zdjęcia!

Kamienica po lewej stronie już ma wszystkie okna oraz większość kwiatów tak samo jak wzgórze w oddali. Z krzyżyków, które zostały do wyszycia, powstanie dalsza część wody oraz ciemna zieleń na kwiatach i wzgórzach.

Tak wyglądał haft ostatnio:


A tak teraz:

4 komentarze: