Obserwatorzy

czwartek, 1 lipca 2021

UFOK-owy Rok (6)

Czerwiec był bardzo słoneczny i nie spodziewałam się wielu postawionych xxx w swoich pracach. Nastawiłam się na podgonienie prac nad Pirackim Statkiem, jednak priorytetem okazał się Kubuś Puchatek. Dzięki zakupom na Ukrainie nabyłam kilka dodatkowych ram i nałożyłam Kubusia Puchatka na ramę. Teraz praca idzie bardzo sprawnie!

W czerwcu nad Kubusiem Puchatkiem spędziłam 6 dni i postawiłam 1 842 krzyżyki, co daje 56,89%. Poprzednio zakończyłam haft na poziomie 46,39%, czyli w czerwcu przybyło 10,5 %. Do końca pracy pozostało 6 368 krzyżyki. Jeżeli się zmobilizuję i będę co miesiąc stawiać ponad 1 000 krzyżyków to do końca roku powinnam uporać się z całą pracą.

Tak było ostatnio:

Obecnie jest już cały Kubuś i pierwszy motylek :)

 

Przez cały czerwiec postawiłam 12 300 krzyżyki, w tym powstały 4 wzory na kartki oraz przybyło krzyżyków w 4 pracach (Mini Bathtime HAED, Overlook Cafe Dimensions, Sampler The Fruits of plenty, Kubuś Puchatek). Plan pracy na czerwiec został zrealizowany w połowie, ale i tak sprawił mi wiele przyjemności:

1) HAED Mini Bathtime (dojść do 95%) - udało się;

2) Overlook Cafe (dojść do 53-55%) - udało się;

3) Piracki Statek (dojść do 75%) - nie przybył ani jeden krzyżyk;

4) Rozpocząć Yoda Master (5% półkrzyżykami) - materiał został nałożony na ramę, dokupiłam brakujące muliny i przygotowałam muliny w oddzielnym pudełku na mulinę.


Plan na lipiec mniej ambitny niż ostatnio, ale pogoda za oknem na pewno odciągnie mnie skutecznie od xxx:

1) Sampler The Fruits of plenty (postawić 3 000 krzyżyków).

2) Piracki Statek (dojść do 70%).

3) Choinka 2021 (zrobić ozdobę).

4) HAED Mini Bathtime (postawić 1 000 krzyżyki).

5) Overlook Cafe (postawić 544 krzyżyki - potem zostaną same półkrzyżyki i ozdoby).

3 komentarze:

  1. stadko ze stumilowego lasu super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza puchatkowa gromadka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wychodzi ten haft. Ja też chwilowo mam zastój hafciarski, ale robię coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń