Obserwatorzy

środa, 1 września 2021

UFOK-owy Rok (8)

Kolejny miesiąc zabawy minął, a ja zaczynam wreszcie wierzyć, że uda mi się skończyć w tym roku jednego UFOK-a! Prawdopodobnie po 5 latach zostanie ukończony Piracki Statek, o którym zaczęłam pisać w kwietniu 2017 roku :)

W sierpniu w Pirackim Statku postawiłam 800 krzyżyków, a do końca pozostało 1 640 krzyżyki i morze konturów. Obecnie prawie skończyłam wyszywać wszystkie elementy pod pokładem i został mi pokój kapitana po lewej oraz bielizna na sznurze. Jeżeli utrzymam tempo pracy, to w listopadzie powinnam zabrać się za kontury i french knoty. Sierpień kończę na poziomie 75,30%.

Tak było poprzednio:

 

A tak jest obecnie:



W przypadku drugiego UFOK-a, czyli Kubusia Puchatka, postawiłam tylko 700 krzyżyków, co daje 65,26% całości. Skończyłam motyla po prawej stronie i zabrałam się za ziemię. W sumie zostało 4 900 krzyżyki do końca i troszkę konturów. Aby skończyć haft do końca roku musiałabym co miesiąc wyszywać trochę ponad 1 600 krzyżyki, aby w grudniu wyszywać tylko kontury.

Tak było ostatnio:

A tak jest teraz:


Na ten moment nie planuję wracać do Tęczowej Róży. Zostanie UFOK-iem na kolejny rok.


W sierpniu postawiłam łącznie 11 476 krzyżyki (w tym półkrzyżyki, gdzie 2 półkrzyżyki Saga liczy jako 1 x) i jest to wynik, którego się nie spodziewałam. Byłam pewna, że sierpniowa niemoc twórcza, która dopadła mnie po skończeniu Mini Bathtime mocniej odbiła się na statystykach. Wynik powyżej 10 000 krzyżyków jest dla mnie mocno satysfakcjonujący.

Plan na sierpień był następujący:

1) HAED Mini Bathtime (skończyć) - udało się :)

2) Sampler The Fruits of plenty (postawić minimum 5 000 krzyżyków) - udało się postawić 3 200 xxx.

3) Piracki Statek (dojść do 80%) - prawie blisko, bo już 75%.

4) Kubuś Puchatek (dojść do 75%) - kiepsko, bo tylko 65%.

5) Overlook Cafe (dojść do 70%) - super, bo jest 74,5%.

6) Pascha (zrobić dwa motywy) - zrobiłam półtora wzoru (różowe jajko już było prezentowane, drugie się robi).

7) Yoda Master (rozpocząć i dojść do 2 %) - 3 dni pracy i 2,03%.


Plan na wrzesień:

1) Yoda Master (dojść do 5% - na dole jest duży obszar czarnego koloru).

2) Pascha (zrobić półtora wzoru).

3) Imieniny Miesiąca i Choinka (zrobić temat wrześniowy, który będzie na obie zabawy).

4) Piracki Statek (postawić 820 xxx).

5) Kubuś Puchatek (postawić 1 700 xxx).

6) Sampler The Fruits of plenty (zignorować powyższą listę i robić tylko sampler).

6 komentarzy:

  1. Brawo! Ten miesiąc był owocny w xxx. Ja też zawzięłam się i skończyłam mojego Dimkowego bałwanka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie brzmi pkt 6 w planach na wrzesień....
    A krzyżyków powstało niczego sobie.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, a statek już teraz prezentuje się okazale. Jak na tyle projektów co wyszywasz to jestem pod wrażeniem tempa, kiedy Ty na to znajdujesz czas?! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe tempo i fajne hafty-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak da mnie to zawrotne tempo, wiec nie narzekaj. Nie robię nigdy statystyk i już od jakiego czasu nie wyszywam, choć bardzo tego żałuję. Papierki pochłonęły mnie w całości.
    Piracki statek bardzo mi sie podoba i wykończony będzie piękny.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń