Obserwatorzy

piątek, 1 października 2021

UFOK-owy Rok (9)

Wrzesień za nami, a w UFOK-ach przybyło kilka kolejnych krzyżyków. Byłam pewna, że nad każdym z haftów posiedzę kilka chwil dłużej i zrealizuję swoje plany z poprzedniego miesiąca, ale nie było tak kolorowo.

W Kubusiu Puchatku przybyło tylko 700 krzyżyków, bo nad haftem spędziłam jeden dzień. Cały czas wyszywam ziemię w okolicy Kubusia i Tygryska. Obecnie postęp w pracy to 69,25%, do końca pozostało 4 200 krzyżyki.

Tak było wcześniej:

Tak jest obecnie:


W Pirackim Statku przybyło 600 krzyżyków przez dwa dni, co daje 77,38%. Cały czas wyszywam kabinę kapitana i okolice. Do końca pozostało 1 040 krzyżyki.

Tak było ostatnio:

A tak obecnie (widać ślad po tamborku):

 


Łącznie we wrześniu postawiłam 9 298 krzyżyki (w tym 1 000 półkrzyżyków). I tak jak w sierpniu myślałam, że poszło mi gorzej, tak we wrześniu byłam pewna, że poszło mi lepiej! W październiku mam zamiar wrócić na utarte tory i postawić znowu ponad 10 000 krzyżyków.

Plan na wrzesień był następujący:

1) Yoda Master (dojść do 5% - na dole jest duży obszar czarnego koloru) - nie udało się, skończyłam na poziomie 2,75%.

2) Pascha (zrobić półtora wzoru) - nie udało się, dokończyłam tylko jeden haft.

3) Imieniny Miesiąca i Choinka (zrobić temat wrześniowy, który będzie na obie zabawy) - udało się (kartka paryska) oraz dodatkowo wyszyłam już wzór na październik do Imienin Miesiąca.

4) Piracki Statek (postawić 820 xxx) - prawie się udało, przybyło 600 xxx.

5) Kubuś Puchatek (postawić 1 700 xxx) - nie udało się, przybyło 700 xxx.

6) Sampler The Fruits of plenty (zignorować powyższą listę i robić tylko sampler) - nie do końca super, ale przybyło 4 100 xxx.


Plan na październik:

1) Yoda Master (dojść do 4%).

2) Pascha (wyszyć motyw do zabawy).

3) Choinka (wyszyć motyw do zabawy).

4) Piracki Statek (postawić 520 xxx).

5) Kubuś Puchatek (postawić 2 000 xxx).

6) Sampler The Fruits of plenty (postawić 6 000 xxx).

7) Overlook Cafe (wyszyć wszystkie ///).

2 komentarze: