Obserwatorzy

wtorek, 1 lutego 2022

UFOK-owy Rok (1)

W styczniu miałam mało czasu na walkę z UFOK'ami, gdyż skupiłam się na dwóch haftach (w tym jeden na konkurs). Dobrze, że raz w miesiącu trzeba raportować pracę nad UFOK'ami, bo dzięki temu w ogóle usiadłam do Pirackiego Statku.

Piracki Statek

Nad haftem spędziłam jedynie 4 dni i to jeszcze po kilka - kilkanaście minut. Kontury mocno dają mi się we znaki, ale efekt przed i po jest cudny. Łącznie Saga zliczyła postawione kontury jako 757 krzyżyki, co daje 89,07%. Obecnie jestem w połowie dolnego pokładu, gdzie się bardzo dużo dzieje.

Tak było na koniec 2021 roku:

Tak jest obecnie:



Podsumowanie stycznia

Styczeń był bardzo dobrym hafciarskim miesiącem, gdyż każdego dnia udało mi się postawić chociaż kilka xxx. W tym roku do zestawień zliczam wszystko co pokazuje Saga, bo nie mam czasu zliczać każdego xxx, konturu czy french knota oddzielnie. Łącznie w styczniu postawiłam 17 821 xxx (w tym są xxx, ///, french knoty i kontury).

Ogólnie zrealizowałam prawie wszystkie plany na styczeń, jedynie poległam w nadrabianiu haftów do zabaw. Luty pod tym względem też będzie ciężki, bo pierwszeństwo ma praca na konkurs, a do zabaw będzie plan minimum - możliwe, że wyszyję jeden motyw do dwóch zabaw.


Plan na styczeń był następujący:

1) Pascha (wyszyć 2 motywy do zabawy - jajko-królik) - zrealizowane 50%, wyszyłam tylko jeden motyw.

2) Choinka (wyszyć 1 motyw do zabawy) - brak postępu.

3) Piracki Statek (dojść do 90%) - prawie się udało, jest 89,07 %.

4) SoDa "Podróż królików" (postawić 10 000 xxx) - zrealizowane, łącznie przybyło 11 578 xxx (w tym także kontury).

5)  The shed his grace (postawić 2 000 xxx) - wzięłam udział w miesięcznym wyzwaniu, postawiłam 3 781 xxx i otrzymałam kod rabatowy na kolejny wzór.

6) Dark Goddess (postawić 200 xxx) - zrealizowane, postawiłam 400 ///, czyli ja liczę 200 xxx.

7) Boho Seaside (postawić 200 xxx) - zrealizowane, przybyło 200 xxx.

 

Plan na luty 

1) SoDa "Podróż królików" (skończyć).

2) Piracki Statek (dojść do 95%).

3) Pascha i Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw do dwóch zabaw - jeżeli będzie taka możliwość).

4) Choinka i Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw do dwóch zabaw - jeżeli kolor będzie bardziej pasować do tej tematyki).

5) Sampler (zacząć jeden z planowanych samplerów).

3 komentarze:

  1. Właśnie zaczęłam Piracki statek, który przeleżał się w szafie chyba ze 4 lata. Zapomniałam już, jaki jest duży (specjalizuję się w małych haftach), i patrzę na niego z lękiem. Marzę, żeby być na tym etapie co Ty, tymczasem zrobiłam dopiero w lewym dolnym rogu rybę (rekina?) i kawałek steru... Patrząc na Twoje zmagania, postanowiłam kontury robić mniej więcej na bieżąco, choć na ogół zostawiam je na koniec. Obawiam się bowiem, że haft przeleżałby w szafie bez konturów kolejne lata.
    Tobie życzę wytrwałości i satysfakcji z ukończenia dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widać, że obrazek będzie świetny gdy go skonczysz:)Życzę realizacji planu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Postępy imponujące. Widzę, że na poważnie walczysz z Ufokami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń