Obserwatorzy

piątek, 8 lipca 2022

Choinka (6 i 7)

Jak już wcześniej wspominałam, czerwiec nie należał do zbyt dobrego miesiąca do xxx. Cały czas nie miałam serca do xxx, a tym samym nie pilnowałam na bieżąco swoich zobowiązań do zabaw blogowych. Przez to wszystko zapomniałam napisać notkę do zabawy Choinka 2022 w czerwcu! Kartka do zabawy gotowa była już na początku czerwca, ale zupełnie zapomniałam o pochwaleniu się. W tym miesiącu nadrabiam więc dwoma kartkami, biały dzwonek to kartka czerwcowa, a bombka to kartka lipcowa.

Oba wzory powstały na grafitowej Aidzie 20 ct białą nitką. Jest to cudny materiał, na którym biała nitka wygląda bajecznie. Do każdego wzoru dołożyłam inny kolor, aby był efekt wow i uważam, że świetnie to wyszło. Do dzwonka użyłam żółtego koloru, który ładnie komponował się do złotych elementów bazy (na zdjęciu widać, że zależnie od kąta patrzenia kartka się mieni). Do bombki użyłam pięknego odcienia błękitu, dlatego baza kartki jest blada, aby ten błękit ładnie się prezentował.




7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kartki. Aida wygląda na fotkach bardziej na beżowa niż grafitowa.. Biel zawsze świetnie się prezentuje w tych połączeniach a akcent kolorystyczny ładnie tu współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wzorki i śliczne kartki ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki. Ta z okrągłą bombką skradła moje serce :) Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki i naprawdę wykończone w kartkach sprawiają efekt wow!
    Zachwycają mnie zwłaszcza pięknie dobrane zestawienia kolorów:)
    Jest na co popatrzeć.
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń