Obserwatorzy

wtorek, 2 sierpnia 2022

UFOK-owy ROK (7)

W zabawie w kończenie UFOK'ów pozostały u mnie dwa hafty - Tęczowa Róża i Wróżka Wierzby Płaczącej. Do Tęczowej Róży cały czas nie mam serca i do końca roku będę zapewne wyszywać tylko Wróżkę Wierzby Płaczącej.

W lipcu przybyło łącznie 1 120 xxx (zarówno xxx jak i ///) co daje łącznie 16,8% całej pracy. 

Tak było ostatnio:

Tak jest obecnie:



Podsumowanie lipca

Lipiec był miesiącem urlopowym, jednak wszystkie plany uległy zmianie. Dzięki temu w lipcu udało mi się postawić 16 054 xxx. Oprócz zaplanowanych prac postawiłam kilka xxx w Boho Seaside, które trafiło do szuflady na pół roku :) W tym tempie skończę ten haft za 20 lat.

 

Plan na lipiec był następujący:

1) Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw) - zrobione.

2) The joy of winter (dojść do 50%) - zrobione.

3) Tyranozaur (dojść do 20%) - zrobione.

4) Skończyć primitive i wykończyć - nie udało się.

5) Master Yoda (dojść do 18%) - zrobione.

 

Plan na sierpień:

1) Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw).

2) The joy of winter (dojść do 75%).

3) Tyranozaur (dojść do 40%). 

4) Skończyć primitive i wykończyć.

5) Wróżka Wierzby Płaczącej (dojść do 20%).

6) Choinka (wyszyć jeden motyw).

7) Wenecja (dojść do 15%).

4 komentarze:

  1. Plany prawie zrealizowane. Super tak trzymaj 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Plany ambitne, oby się spełniły!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za realizację planów. Haft fajnie rośnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj cos mi się wydaje że widzę elfa kroczącego pi tafli wody 😎

    OdpowiedzUsuń