Obserwatorzy

czwartek, 1 grudnia 2022

UFOK-owy Rok (11)

Czas biegnie błyskawicznie i powoli zbliżamy się do końca 7 edycji zabawy UFOK-owy Rok. Dzięki zabawie już mam 30% w hafcie "Wróżka Wierzby Płaczącej" i powoli zbliżam się do wyszycia twarzy wróżki. W ostatnim miesiącu skupiłam się na wyszywaniu włosów, skrzydła i liścia, którego trzyma się wróżka oraz konturów na liściach i włosach już wyszytych. Im więcej haftu przybywa tym bardziej jestem zadowolona, że postanowiłam do niego wrócić. Obecnie jest 30% i poważnie rozważam rozglądanie się za kolejną wróżką z tej serii.

Tak wyglądało ostatnio:

Tak jest teraz:


 
 
 
Podsumowanie listopada
W planach listopadowych byłam bardzo ostrożna, gdyż chciałam się skupić na Winter Wonderland. Nie zaplanowałam żadnego dużego haftu (Wenecja była pod znakiem zapytania) przez co moja uwaga powędrowała w kierunku małych prac. W listopadzie zabrałam się za stworzenie 4 kartek i 2 motywów na świąteczne poduszeczki. Dzięki temu praktycznie do każdej zabawy mam jedną kartkę oraz przygotowane kartki do prezentowania w kolejnych miesiącach. Łącznie w listopadzie postawiłam 12 800 xxx.


Plan na listopad był następujący

1) Winter Wonderland (4 000 xxx) - zrealizowane.

2) Choinka i Kolorowy Rok (1 motyw) - zrealizowane.

3) Pascha i Kolorowy Rok (1 motyw) - zrealizowane.

4) Tyranozaur (dojść do 60%) - zrealizowane.

5) The Joy of Winter (skończyć) - zrealizowane

6) Wenecja (2 000 xxx)? - nie przybył żaden xxx.

 

Plan na grudzień

1) Winter Wonderland (4 000 xxx).

2) Kolorowy Rok (1 motyw).

3) Pascha (1 motyw).

4) Tyranozaur (dojść do 80%).

5) Hogwart (dojść do 50%).

6) Wenecja (dojść do 20%).

7) Wróżka Wierzby Płaczącej (dojść do 35%).

8) 2 poduszeczki (wykończyć).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz