Obserwatorzy

środa, 6 grudnia 2023

Choinka 2024 - zapisy

W tym roku zabawa Choinka zmienia organizatora i z wielką przyjemnością mogę ogłosić, że to ja będę ją prowadzić. Kasia powierzyła mi bardzo ekscytujące i ciekawe zadanie jakim jest prowadzenie tak popularnej zabawy. Mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom wszystkich uczestników i będziemy się świetnie bawić przez kolejnych dwanaście miesięcy.

Zasady zabawy Choinka 2024:

1. Zabawa trwa cały rok od stycznia 2024 do grudnia 2024.
 
2. Uczestniczyć może każdy, kto posiada bloga, stronę na Facebooku lub Instagrama (pozostałe osoby - pkt. 10).  

3. Do ostatniego dnia każdego miesiąca prezentujemy swoje prace na blogu i podpinamy do żabki lub wysyłamy e-mail. Stosowny post z żabką będzie się pojawiać w pierwszym tygodniu miesiąca :)

4. Temat pracy - Boże Narodzenie i wszystko z nim związane.

5. Technika haftu dowolna - haft płaski, matematyczny, krzyżykowy, haft francuski, koralikowy itd. Super by było, gdyby praca była wykończona. Nie ma możliwości zgłoszenia większej pracy np. w 12-stu częściach.
 
6. Osoby, które będą uczestniczyć w zabawie 12 miesięcy, będą brały udział w losowaniu nagród w styczniu 2025. Nagrody zaprezentuję w drugiej połowie roku.

7. W zabawie mogą brać udział osoby zza granicy.
 
8. Zabawę można łączyć z innymi.

9. Proszę o wstawienie baneru do zabawy na swój blog oraz o umieszczaniu baneru zabawy pod każdym postem z pracą (nie jest to wymóg konieczny do brania udziału w losowaniu nagród).
 
10. Osoby, które posiadają inne media lub nie mają bloga, mogą wysyłać zdjęcia prac na adres e-mail: kress_ka@o2.pl. W tytule e-mail proszę wpisać CHOINKA 2024, a w treści proszę podać imię lub nick oraz adres innych mediów (jeśli dotyczy).

11. Zgłoszenia do zabawy zbieram pod tym postem na blogu oraz w miesiącu styczniu, w którym jako zgłoszenie do zabawy potraktuję linkowanie pracy lub wysłanie wiadomości e-mail.

12. Pierwszy raz będę prowadzić tak dużą zabawę więc proszę o wyrozumiałość :)



48 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję Xgalaktyce za super prowadzenie zabawy przez wiele lat. :)
    Wiem, że Ty także poprowadzisz tę zabawę we wspaniały sposób, więc jeśli tylko zdrowie pozwoli, to chętnie pobawię się z Tobą i pewnie w tak przemiłym towarzystwie jak było u Xgalaktki. :)
    Dopisuję się zatem do listy bawiących się.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się dopisuję, banerek już pobrany, a Xgalatyce dziękuję Ty też sobie poradzisz, ciszę się że zabawa będzie nadal trwała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że się zgłosiłaś i zabawa będzie kontynuowana. Xgalatyce serdecznie dziękuję za poprzednie lata i oczywiście zgłaszam się do zabawy na przyszły rok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zapisuje banerek na instagramie już wstawiony a Kasi bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim uczestnikom życzę wspaniałych prac i świetnej zabawy, a Tobie powodzenia w jej prowadzeniu. Z przyjemnością będę kibicować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ze będziesz kontynuować tą zabawę i wierzę że sobie bez problemu poradzisz ❤️ oczywiście że zgłaszam się do zabawy bs kolejny rok

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, ale nie obiecuję,że będę co miesiąc. Postaram się nie zapomnieć o banerze pod postem 🙈 Dla mnie największą nagrodą jest fakt, że mam ozdoby świąteczne i motywację do ich robienia. No i galerię pełną inspiracji 🤩 Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też najbardziej motywuje to, że powstają wspaniałe rzeczy :)

      Usuń
  8. Ta zabawa sprawia, że w listopadzie nie panikuję, że nie mam kartek więc zgłaszam. No i trzymam kciuki za ogarnianie jej, bo wiem, ze wcale nie jest to takie proste

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo. Kasi dziękujemy za ogrom pracy a Tobie powodzenia. Oczywiście się zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy i cieszę, że podjęłaś się prowadzenia tej zabawy :) Banerek wisi u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiscie bawie sie dalej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście,że się pisze i na 2024. W końcu mam co powiesić na choince własnoręcznie zrobione. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać tych kolorowych prac :)

      Usuń
  13. Cieszę się, że będziesz prowadzić kolejną edycję "Choinki". Zgłaszam się do zabawy :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zgłaszam na rok 2024😁🎄

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również się zgłaszam na rok 2024 🤭🤪🎄

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się 🙋 , tu Ola Pliszka vel Olika 😂

    OdpowiedzUsuń
  17. Ania Agnieszka29 grudnia 2023 23:21

    Ja również się zgłaszam do zabawy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Również zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do zabawy na 2024

    OdpowiedzUsuń
  20. Naszukałam się ale znalazłam post gdzie mogę dołączyć do zabawy. W zeszłym roku nie brałam udziału, ale w tym roku bardzo chętnie się przyłącze. :) Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że będziesz się z nami bawić :) Ja uwielbiam tę zabawę, bo jest bardzo inspirująca :)

      Usuń
  21. Zapisuję się po raz pierwszy 🥰 Basia

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja się zgłaszam. W zeszłym roku życie zmusiło mnie do przerwania zabawy, ale mam nadzieję, że w tym się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super :). Ja się bawię z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hlásim sa na rok 2024! Už po 6.-krát :)
    Aďka

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że nie włączyć się z filcowymi zawieszkami na choinkę. Miałabym motywację do szycia ich przez cały rok. Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń