Obserwatorzy

piątek, 2 lutego 2024

Choinka 2024 (2) - luty

 Za nami pierwszy miesiąc zabawy, której prowadzenie przejęłam od Kasi. W ramach zabawy przygotowałam dwie kartki ze śnieżynkami - pierwsza wykonana nicią metalizowaną, a druga muliną Etoile. Kartki wykonałam na gotowych kolorowych bazach do kartek, dołożyłam ozdobne kółka wokół haftów i dodałam naklejki z napisami. Tutaj nie używałam baz pod napisy, bo nie widziałam takiej potrzeby.


Cieszę się, że do zabawy przystąpiło tyle zakręconych robótkowo osób. Mam nadzieję, że poniższa galeria przyniesie wam dużo inspiracji i radości na kolejny miesiąc, bo prezentowane prace są naprawdę śliczne! Zachęcam do odwiedzenia wszystkich stron i zostawienia komentarza pod pracą :)

1. Jeanette


2. Haft i Patchwork


3. Robótki Marzeny


4. Menia


5. Ania Iwańska


6. Nikasxstitch


7. KasiaS


8. Cornelka2


9. Elunia


10. Ewa Gawlik


11. Margonitka


12. Anna Biegańska


13. Mariola


14. Nitki_Kobitki


15. Adhd EWki


16. Ania Agnieszka


17. Niezabudka84


18. Czarna Dama


19. Ela Kochan


20. Splocik


21. Craftmagia


22. Ewelaa_colorful_passion


23. Katarzyna


24. Joasia&art


25.  Magdusiaa


26. Marzena Nowotna 


 27. Agnieszka Biegańska


28. Magiczny Świat Krzyżyków


29. Monika ML


30. Wanda


31. Olika


32. Karolina Małolepsza


Po lewej stronie bloga jest przypięty baner do posta z aktualnym linkowaniem, gdyby ktoś miał problem z przekopywaniem się przez wszystkie posty na blogu :)

Linkowanie aktywne będzie do 29.02.2024 r. (a jak ktoś nie może dodać linka to proszę wysłać pracę na adres: kress_ka@o2.pl)


 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

16 komentarzy:

  1. Świetna galeria różnorodnych prac. :)
    Cieszę się, że podjęłaś się kontynuacji zabawy.
    Specjalnie dla Ciebie zrobiłam kolaż dwóch prac - kartki i choinkowej zawieszki - napisałam, że to do zabawy Choinka 2024 i tak zgłosiłam do żabki.
    Nie chciałam pisać dwóch postów, bo kartkę i tak połączyłabym w dwóch zabawach, ale jak wolisz abym zgłaszała dwa razy, to mogę tak robić.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli robisz dwie prace do zabawy, to lepiej aby były na jednym zdjęciu (jedno linkowanie, bo wtedy łatwiej mi wszystko ogarnąć)

      Usuń
    2. Kartka i zawieszka były na jednym zdjęciu w tekście tuż nad banerem Twojej zabawy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękne prace powstały. Brawo 👏

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prace powstały i jestem w szoku że jest ich tak dużo. Co prawda nie aż tak dużo jak u Kasi ale wierzę że będzie nas więcej. Fajne Twoje kartki , choć mam jedną uwagę do prowadzenia zabawy. Kasia zawsze pisała komentarz u Wszystkich biorących udział w zabawie czego mi niestety u Ciebie zabrakło.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się do każdego zajrzeć gdy robię podsumowanie na koniec miesiąca, ale nie ukrywam, że mogłam coś przegapić (zwłaszcza na instagramie) :)

      Usuń
  4. Rewelacyjne prace, przy dwóch to mi dosłownie szczęka opadła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie som v zozname, výšivku som odoslala aj na e-mail...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace pięknie się prezentują, a moją uwagę przyciągnęła ta kartka z jeżykiem :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fantastycznie prace powstały. Ile osób, tyle pomysłów, a wszystkie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace , trzeba przyznać , że widać postęp od tych ozdóbek z pierwszych zabaw choinkowych. Coraz piękniejsze te nasze ozdóbki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za różnorodność! To jest właśnie fajne- jedna zabawa, każdy ma inny inspirujący pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna galeria. Bardzo się cieszę, że kontynuujesz zabawę choinkową. Ślę pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Dziewczyny oddały swoje serca w tych pracach. I tyle ich powstało, że dech zapiera. Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń