Obserwatorzy

wtorek, 23 kwietnia 2024

Konkurs Wielkanocny - "Easter is coming"

Na Samplerownii cały czas coś się dzieje i co dwa miesiące zgłaszam się do udziału w kolejnej zabawie. Tym razem biorę udział w zabawie Wielkanocnej, do której zgłoszę dwie prace - pierwszą prezentuję dzisiaj. 

Trochę naszukałam się odpowiedniego wzoru, bo żaden mi się nie podobał. W końcu trafiłam na darmowy wzór małej owieczki, który mogłam dowolnie zinterpretować (TUTAJ). Na tym blogu widziałam jeszcze kilka ciekawych darmowych wzorów po które sięgnę w kolejnych zabawach, bo są to wzory szybkie do wykonania.

Haft powstał na materiale Nevada od Biotextil, wyszywany 1 nitką muliny DMC i Ariadna. Kolory dobierałam samodzielnie i celowałam w wiosenne jasne odcienie.

Przy wykańczaniu poduszeczki miałam w głowie kilka pomysłów. Pierwszym i najprostszym pomysłem było zszycie obu materiałów i wypchanie poduszeczki. Drugim trochę trudniejszym było dodanie drugiego materiału na przód poduszeczki i zszycie materiałów. Trzecim pomysłem, który chodził mi po głowie było dodanie materiału i tasiemki fali na przód poduszeczki, ale nie miałam w swoich zasobach ładnego koloru tasiemki. 

Zdecydowałam się na opcję drugą - na tył poduszeczki użyłam materiału w zielone kwiatki, a na przód białego materiału z zielonymi listkami. Po wypchaniu i zszyciu poduszeczki przewiązałam jej bok cienkim zielonym sznurkiem, który przytwierdziłam do poduszeczki w kilku miejscach.






5 komentarzy: