Obserwatorzy

poniedziałek, 7 października 2024

Jednorożce

Na początku września miałam przyjemność zrobić dwie prace dla osoby, która kocha jednorożce. Była to dla mnie świetna okazja, aby zapoznać się ze wzorami od Sweet Annet, u której zakupiłam słodki znaczek z jednorożcem.

Wzory od Sweet Annet już dawno za mną chodziły, ale zawsze do zabaw blogowych czy na Samplerownię miałam przyszykowane coś innego. Teraz była świetna okazja, aby zakupić kilka wzorów i wykonać magnes na lodówkę w kształcie znaczka. Wzór jednorożca jest świetnie dopracowany, a kontury to mistrzostwo świata. Taki znaczek zajął mi kilka wieczorów, bo liczy prawie 2 000 xxx, ale praca szła błyskawicznie. Po jego ukończeniu przykleiłam pasek z magnesem i filc, aby nitki się nie plątały. Następnie wycięłam z plastikowej kanwy kształt znaczka i tutaj przydały się ostre małe nożyczki, bo plastik i filc były ciężkie do współpracy.

Wzór na kartkę pochodzi od Eleny Kornik i jest możliwy do wykonania w dwóch wersjach kolorystycznych - różowej i niebieskiej. Ten mały wzór także liczył prawie 2 000 xxx, ale tutaj potrzebnych było o wiele mniej kolorów niż przy znaczku. Praca powstała na różowej Aidzie 20 ct.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz