Obserwatorzy

niedziela, 26 czerwca 2016

III Etap SAL'u "Od zakładki do książki"

Kolejny etap zabawy SAL'owej to dwa tematy - Polska i Bajki oraz Lato (temat ten obowiązuje do września). O ile w temacie patriotyzmu nie mam żadnych pomysłów, to w bajkach po prostu szalałam. Od razu zaczęłam przeszukiwać internet w poszukiwaniu ciekawych wzorów i jak to zwykle bywa znalazłam ich mnóstwo. Wydrukowałam kilka i nie mogłam się na nic zdecydować. Ostatecznie postanowiłam wyszyć coś małego i szybkiego, aby przejść do wyszywania prezentu dla córki kuzynki. Nawet zrezygnowałam z wyszywania kolejnych zakładek z Kubusiem Puchatkiem, o których od dawna marzyłam, ale na razie zmęczyłam się małymi projektami. Moja zakładka przedstawiająca trzech rozrabiaków - Hyzia, Dyzia i Zyzia dała mi nieźle w kość. Nigdy nie lubiłam ćwierć krzyżyków, a tu była ich cała masa! Oczywiście dopiero po postawieniu kilku krzyżyków zorientowałam się, że jest tu taka zabawa i już nie miałam siły zmieniać projektu na coś nowego. Oto efekt mojej tygodniowej walki :)


Zakładka nie wydaje się skomplikowana, w końcu to tylko kilka kolorów, jednakże połowa z widocznych krzyżyków do ćwierć krzyżyki :) Nigdy w ćwierć krzyżykach nie byłam dobra i zwykle unikałam wzorów z nimi, ale teraz po tej "szkole życia" chyba je oswoiłam :) Nie taki diabeł straszny, chociaż bardzo męczący. Teraz kilka zdjęć z postępu prac, ale zdjęcia przed konturami niestety brak. Jakoś nie miałam siły go robić :)


Na koniec jeszcze zbliżenia, na każdego łobuziaka z osobna :)


I na razie mam dość zakładek na jakiś czas :) Mimo, że znalazłam super wzory to nie mam siły ich robić ;) Zmęczenie materiału :)

9 komentarzy:

  1. Zakładka śliczna!
    A te łobuziaki wyglądają tak słodko i niewinnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza zakładka z kaczorkami. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszły te łobuziaki, warto się było pomęczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze łobuziaki, super zakładka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze rozrabiaki :)
    Zakładka - jak widać i po tym co piszesz - wymagająca, ale chyba nie żałujesz zdobytego doświadczenia z ćwierć krzyżykami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka wyszła pięknie ! Gratuluję wytrwałości, a efekt wart jest Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń