Obserwatorzy

czwartek, 6 października 2016

SAL od zakładki do książki - VI etap

Kilka dni temu udało mi się skończyć zakładkę do SAL'u od zakładki do książki :) Tym razem tematem przewodnim były psy lub koty oraz jesień. Ponieważ ostatnia zakładka dała mi w kość to tym razem postawiłam na łatwy i przyjemny wzór :)


Wiem, że ten motyw się przewija w już zgłoszonych zakładkach, ale nie miałam siły szukać czegoś innego. Z resztą w tym wzorze mogłam sobie wszystko pokropkować i łatwiej było mi wyszywać :)


Zdecydowanie ta metoda zaznaczania krzyżyków na kanwie przy tak prostych wzorach jest rewelacyjna :) Powiem szczerze, że dzięki tej zakładce znowu mam ochotę je robić i z nowym entuzjazmem czekam na kolejną odsłonę zabawy :)

8 komentarzy:

  1. Świetna zakładka!!! Ja też mam tego kota na zakładce;-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka! Pięknie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakładka, faktycznie robiłyśmy z tego samego wzoru, ale jak każda inna:) u Ciebie super zielenie:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ze względu na staranność wykonania. Taki szczegół, ale jest taka równiutka, schludna, aż chce się czytać :)

    OdpowiedzUsuń