Obserwatorzy

poniedziałek, 1 stycznia 2018

SAL Imieniny Miesiąca 1/12

Dziś nadeszła pora na pokazanie pierwszej pracy z zabawy SAL Imieniny Miesiąca organizowanej przez Hanulka.

Powiem szczerze, że w pierwszej chwili ucieszyłam się, że tematem pierwszej kartki ma być monogram. Pomyślałam sobie, że to fajny i prosty temat. Myślałam tak do czasu, aż zaczęłam przeglądać strony ze wzorami. Trafiłam na tyle pięknych wzorów, że aż się nie mogłam im nadziwić. Ostatecznie musiałam zweryfikować swoje plany względem wzoru, gdyż posiadane przeze mnie bazy do kartek są dość małe. Nie chciałam bawić się w tworzenie kartki z bloku technicznego więc musiałam dobrze obmierzyć posiadaną bazę do kartki oraz kanwę. Po wybraniu Aidy 18 ct w kolorze białym, należało zdecydować się na wzór litery o wysokości ok. 50 kratek. I tutaj pojawił się największy problem, aby monogram był efektowny i nie większy niż 50 kratek. Na szczęście coś udało mi się wybrać.

Wzór na literkę A znalazłam na Pinterest. Troszkę musiałam pogrzebać na stronach, ale w końcu się udało coś znaleźć. Wzór pierwotnie jest jednokolorowy, jednak ja chciałam dodać mu kolorków pasujących do kartki. Tonacja bazy oraz posiadanych przeze mnie kolorowych karteczek to szarości i fiolety. I taki też wyszyłam monogram.

Ponieważ to moja pierwsza kartka to postawiłam na prostotę. Nie bawiłam się tutaj nożyczkami do fantazyjnego wycinania brzegów, ani stemplami, czy naklejkami. Jedynie co to podkleiłam haft białą kartką papieru, aby kolorowe kartki nie prześwitywały.

Kartka do adresatki będzie wysyłana za kilka miesięcy.

9 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszło! Cudna ta litera, bardzo podoba mi się wzór "czcionki". I kolorystyka - taka spokojna, a jednocześnie bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny monogram :)

    Wiedziałam, ze z pierwszym tematem będzie problem ;) Tak wiele jest pięknych alfabetów, że naprawdę trudno jest zdecydować się na jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka - bardzo lubię taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie skomponowana kartka :) Kolorystycznie wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękno tkwi w prostocie i taka jest właśnie Twoja kartka - prosta i piękna :) Świetnie wybrnęłaś z zadania! Powodzenia w kolejnym temacie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń