Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2018

Piracki Statek - 15%

Postępy w hafcie miałam pokazać przy kolejnym kroku milowym tj. 20%, ale już przy 15% praca ładnie się prezentuje więc pokazuję :)

Niestety przy okazji zrobienia 15% okazało się, że źle wyliczyłam materiał i na dole praca jest bardzo blisko krawędzi :( A przecież już od bardzo dawna pilnuję się, aby mieć spory zapas materiału na brzegach. Niestety tym razem coś mi się pokręciło i do brzegu materiały jest raptem 1 cm. Mam nadzieję, że przy oprawianiu nie będzie z tym problemu.

Jednocześnie przy wyszywaniu tego obrazka staram się stawiać perfekcyjne krzyżyki. Powiem szczerze, że przy bliskim oglądaniu pracy widać różnicę między poprzednim sposobem wyszywania, a nowym. Krzyżyki prezentują się naprawdę ładnie i obecnie każdy mój haft staram się wyszywać po nowemu. Zwłaszcza na jednokolorowych haftach będzie widać różnicę między starym "oszczędnym" haftowaniem, a nowym perfekcyjnym.

1 komentarz: