Obserwatorzy

środa, 5 czerwca 2019

Szkoła Gejsz 9 %

Ostatnia prezentacja postępów prac była ponad miesiąc temu, gdy przez 10 dni ledwo zrobiła 0,50 % pracy. Tym razem w 4 dni zrobiłam kolejne 0,50 %, czyli prawie 1 800 krzyżyków i postanowiłam pochwalić się jak te 1 800 krzyżyków wygląda na tle całego haftu. Miałam w planach skończyć kwiaty i liście, aby móc pójść do kolejnych elementów haftu, ale tak się nie stało. Jeszcze trochę mi brakuje, aby móc zająć się drugą Gejszą, ale to przy kolejnym podejściu do haftu. Teraz znowu zmiana na tamborku i powiem szczerze, że takie postępowanie bardzo mobilizuje. Żaden haft mi się nie nudzi i w każdym mniej więcej równomiernie przybywa krzyżyków. Na efekty trzeba dłużej czekać, ale przyjemność w wyszywaniu jest bardzo duża :)


3 komentarze:

  1. Świetny haft, bardzo dużo przybyło krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękny :) Ja co miesiąc wymieniam hafty. Nie zdążę się znudzić schematami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft! Wiernie mu kibicuję ;) Oby sam się haftował :)

    OdpowiedzUsuń