Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2019

Nowy Haft na Nowy Rok (7)

Kolejny miesiąc za nami, a ja nadal zachwycam się wybranym wzorem :) W lipcu na urlopie postawiłam bardzo dużo krzyżyków i jestem bardzo zadowolona z efektów :) Pracę spowolnił brak jednej muliny na wyjeździe, ale teraz na pewno szybko nadrobię :)

Bardzo podoba mi się taki sposób prowadzenia zabawy :) Sama wybrałam wzór, który bardzo chciałam wyszyć i zapał do pracy w ogóle nie mija! Bardzo się cieszę, że ta zabawa w taki fajny sposób mobilizuje do działania :)

Kolory wyszywanego fragmentu idealnie podkreślają wakacyjną atmosferę. Nie mogę się doczekać kolejnych krzyżyków w pracy :)


EDYCJA:
Jeszcze zdjęcie z poprzedniego miesiąca!

5 komentarzy:

  1. Przepieknie zapowiada sie, cudowna kolorystyka :) Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolory, które aż proszą by je haftować. Coś ładnego powstaje na Twojej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, kwiat jest coraz piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń