Obserwatorzy

wtorek, 1 października 2019

Balonowy SAL (1)

Miałam nie zaczynać kolejnej nowej pracy, jednak ten wzór od dawna mi się podobał. W wakacje została utworzona grupa na Facebooku "Balonowy SAL", w której będziemy pokazywać co tydzień postępy. Zachęcam do udziału :)

Zabawa rusza dzisiaj i należy na stronie grupy utworzyć posta ze zdjęciem z przygotowań do wyszywania. Pod postem w komentarzach każdy uczestnik będzie umieszczał zdjęcia z postępów prac. Taki sposób informowania o postępach na grupie jest dla mnie nowością. Zapowiada się jednak, że dzięki temu będzie porządek w grupie i łatwo będzie można zobaczyć, który uczestnik zabawy jest na jakim etapie.

Moje zdjęcie początkowe nie zawiera jeszcze wszystkich mulin, gdyż paczka z zamówieniem dopiero "idzie".

Wyszywać będę na białej kanwie 18 ct. Wzór jest inspirowany wzorem firmy Dimensions i został opracowany na mulinę DMC. W swoich zasobach miałam już ten wzór w formacie xsd, dlatego będę korzystać z tableta. Dla mnie to duża wygoda i ułatwienie dzięki czemu będę mogła ustanowić sobie tygodniowy plan minimum.

Jestem bardzo podekscytowana nowym wyzwaniem!

4 komentarze:

  1. Widziałam ten wzór i jest prześliczny. Trzymam za Ciebie kciuki i życzę powodzenia w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór mega kolorowy :) Fajnie jest zaczynać nowy projekt, oby starczyło czasu i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) Wzór wygląda oszałamiająco, więc o haft będzie piękny.
    Niech szybko rośnie :)

    OdpowiedzUsuń