Obserwatorzy

środa, 6 listopada 2019

Tęczowa Róża 50 %

Miesiąc temu wyszyłam 50% Tęczowej Róży i nawet nie miałam chwili aby się pochwalić! Wyszywanie Różowego Irysa pochłonęło mnie całkowicie i pomimo kolejnych postępów zapomniałam o pochwaleniu się efektami.

Tęczowa Róża była miłym odpoczynkiem od Irysa, bo szybko przybywa krzyżyków. Tym razem zabrałam się za uzupełnianie białych plam, które zrobiłam wcześniej. Specjalnie takie białe plamy zrobiłam, aby móc je uzupełnić jednym kolorem bez patrzenia na wzór. Dzięki temu mogłam szybciej podziwiać efekty, gdyż nie musiałam co chwilę liczyć krzyżyków.

Ostatnio zrobiłam też porządek w mulinach do Tęczowej Róży i odłożyłam te, które już nie będą mi potrzebne do haftu. Porządki były proste do przeprowadzenia, gdyż w CS Saga doszła nowa aktualizacja, która zaznacza, że w danym kolorze postawiono już wszystkie krzyżyki.

1 komentarz: