Obserwatorzy

czwartek, 29 października 2020

Między nami Kobietami (4)

Miesiąc październik to miesiąc tworzenia kartek. Wszystkie kartki udało mi się zrobić przed terminem, a nie na ostatnią chwilę. Jednak z tematem na kartkę do zabawy Kasi miałam nie lada problem.


Po zobaczeniu tematu wyzwania od razu rzuciłam się na skarbnicę wzorów czyli Pinterest i szukałam, i szukałam i szukałam. Przez pierwsze kilka dni nic ciekawego nie rzuciło mi się w oczy, te wszystkie parasole były jakieś takie "tandetne". Potem znalazłam darmowy wzór dziewczynki z tęczowym parasolem, ale czasochłonność wzoru mnie przerosła. Następny był także wzór dziewczynki z parasolem od francuskich projektantów, ale tam parasol wcale nie dominował. Ostatnim i zwycięskim wyborem był element jakiegoś kalendarza, którzy przedstawiał bardzo tęczowy parasol.

Kartka z parasolem miała być kolorowa i wesoła, aby osoba obdarowana od razu poczuła się lepiej :)

 



3 komentarze: