Obserwatorzy

piątek, 12 marca 2021

Konkurs lutowy i Choinka 2021 (3)

Kolejny temat zabawy na blogu Świry Rękodzieła, był na tyle uniwersalny, że znowu udało mi się stworzyć jedną pracę do dwóch zabaw :) Tym razem tematem były Ciastka / Torty i znalezienie odpowiedniego wzoru nie sprawiło mi żadnej trudności :)

Jakiś czas temu widziałam wyszyte śliczne babeczki z motywami świątecznymi, które bardzo mnie urzekły. Bardzo chciałam je wyszyć, ale miałam co chwile inne pomysły co wyszywać, że gdzieś te babeczki wyleciały mi z głowy. Przy okazji konkursu u Świrów Rękodzieła znowu zainteresowałam się tymi słodkościami :)

Haft wyszyty jest na ciemnozielonej Aidzie 16 ct dwoma nitkami DMC, do tego klamra jest wyszyta złotą muliną (marki nieznanej). Na zdjęciu kiepsko widać, ale kolorowy papier jest ze złotymi napisami, które ślicznie się błyszczą w świetle.

Haft powstał błyskawicznie, ale na wykończenie znowu czekał prawie 2 tygodnie :)

 
 





10 komentarzy:

  1. Fajna, świąteczna kartka. I ta kanwa bardzo pasuje do czerwonej muliny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karta. Świetne cieniowanie w hafcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super babeczka. Aż chciałoby się ją zjeść 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny haft, śliczna karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.


    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego! taki haft "zrobi" każdą karteczkę! Dziękuję za udział w wyzwaniu na grupie Świry Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląda ta babeczka na tej kartce i miałaś świetny pomysł z tym zielonym materiałem, bo wyszło idealnie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania Agnieszka28 marca 2021 19:03

    Piękna kartka :) a babeczka wyszła cudownie apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna, prawdziwie świąteczna kartka!
    Do tej babeczki to aż ślinka cieknie...bardzo mi się podoba:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń