Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2022

Kolorowy Rok (3)

Trzecim wyzwaniem w zabawie "Kolorowy Rok" był kolor żółty. Pierwsza myśl to była kartka ze słonecznikiem, bo uwielbiam te rośliny, ale z uwagi na zbliżającą się Wielkanoc postanowiłam zmienić plany. Wzoru nie musiałam długo szukać, bo wróciłam do moich ulubionych jajek wielkanocnych. 

Co zabawne całkiem przypadkiem wybrałam taki sam kolor i wzór, który wyszyłam pół roku temu. Dopiero chowając kartki zobaczyłam, że prawie identyczną już mam :)

Zdjęcie przekłamuje kolory, bo w rzeczywistości jest to żółty, a nie pomarańczowy kolor. Nie mogłam jednak przez cały dzień ująć odpowiedniego koloru i cały czas na zdjęciu wszystko wpada mi w ciemniejsze tony. Natomiast miejsce na napis jest zielone, czego też nie udało mi się uchwycić.

 



5 komentarzy:

  1. Super wielkanocna kartka, faktycznie aparat przekłamał kolory. W pomarańczu też ładnie by się prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzorek. Karteczka będzie w sam raz, bo święta już za pasem🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza, słoneczna kartka wielkanocna.

    OdpowiedzUsuń