Obserwatorzy

niedziela, 24 lipca 2022

Pieski z kawą - wykończenie

 Obiecałam, że pokażę w jaki sposób wykorzystałam dwa hafty "Piesek z kawą". Oba hafty powstały na lnie Belfast w kolorze naturalnym. Hafty przykleiłam taśmą dwustronną do kartonu, a na plecki przykleiłam kartkę z bloku technicznego. Całość włożyłam pod szybkę z drewnianego pudełka i przytwierdziłam zaczepami, które już były fabrycznie zamontowane. Tekturki z haftami były około 0,5 cm mniejsze niż szybka, aby metalowe zaczepy mogły chwycić i szybkę i tekturkę. Dzięki temu ani szybka, ani haft nie latają luzem, bo zaczepy trzymają wszystko mocno w jednym miejscu.

Pudełka kupiłam na allegro, gdzie są dostępne różne wielkości i rozmiary. Minusem jest to, że nigdzie nie jest podana wielkość otworu, przez co dopiero po zakupie szukałam odpowiedniego haftu.

Do środka włożyłam herbatę i cukierki.



3 komentarze: