Obserwatorzy

niedziela, 27 listopada 2022

Pascha 2022-2023 (7)

W tym miesiącu postanowiłam poszaleć z nicią multikolor od DMC. Wybrałam bardzo radosną i wiosenną nić nr 4050, która poprawiała mi nastrój w listopadzie. Utrudnieniem było wyszywanie krzyżyka po krzyżyku, ale bardzo podoba mi się efekt końcowy. 

Kolejna kartka na Wielkanoc powstała na podstawie wzoru od Moniki, a użycie cieniowanej nici nadało pracy niepowtarzalny charakter. Do wykończenia użyłam zielonego papieru ze złotymi wzorkami oraz jasnozielonego (na zdjęciu wygląda na żółty, bo pogoda za oknem uniemożliwia zrobienie ładnych zdjęć) metalicznego papieru otaczającego napis. Papier był na tyle ozdobny, że doklejałam żadnych dodatkowych ozdób.


Edit - zdjecie z lepszym światłem:


1 komentarz:

  1. Piękne to jajo. Nie widziałam chyba tego wzorku Moniki. Karteczka Super ☺️

    OdpowiedzUsuń