Obserwatorzy

niedziela, 28 maja 2023

Choinka 2023 (5)

W tym miesiącu szybko zabrałam się za hafty na kartki, bo do grudnia trzeba zrobić kilkanaście kartek. 

Pierwszy motyw to cukrowe laski na choinkę. W oryginale jest inny kolor cukrowych lasek, jednak ja chciałam wyszyć wzór na grafitowej Aidzie 20 ct i zamieniłam czerwień na biel. Uważam, że taka kolorystyka jest delikatniejsza i o wiele ładniej wygląda na grafitowym materiale.

Drugi motyw to śnieżynka wyszyta cieniowaną niebieską muliną. Haft powstał w dwa wieczory i uważam, że całkiem ciekawie ułożyła się cieniowana nić. Z uwagi na cieniowaną nić miałam problemy z doborem odpowiedniej bazy do kartki, aby pasowała kolorystycznie do haftu. Ostatecznie wybrałam niebieską akwarelową bazę, niebieski element, który przykleiłam wokół haftu, naklejkę śnieżynkę i białą bazę do srebrnego napisu.

Zbliżenia na kartki :)



3 komentarze:

  1. Faktycznie zmiana muliny na białą dodała elegancji kartce,drugiej również niczego nie brakuje 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać Kochana, że obie kartki prezentują się
    niezwykle elegancko! Zmiany naprawdę tylko to podkreśliły :)
    Uściski ślę.
    K

    OdpowiedzUsuń