Obserwatorzy

wtorek, 25 lipca 2023

Owca "Warm Winter Woolens"

Ostatnio wspominałam, że wzięłam udział w konkursie z owcami na Samplerowni i prezentowałam  kartkę z owcą oraz Owcę Quaker. Teraz prezentuję trzecią pracę zgłoszoną do zabawy na Samplerowni - Owcę "Warm Winter Woolens". Wzór ten od dawna mi się podobał i pierwotnie planowałam go wyszyć na kartkę świąteczną, ale po dokładnym sprawdzeniu wymiarów uznałam, że idealny będzie na poduszeczkę. Podczas wyszywania zrezygnowałam ze śnieżynek, które powinny być na górze pracy i zamiast nich doszyłam drewniane guziczki na dole poduszeczki. Natomiast na górze poduszeczki w miejscu, gdzie powinny być śnieżynki doszyłam brązowy materiał w kratkę. Całość poduszki obszyłam zielonymi pomponikami.

Haft powstał na materiale Nevada firmy Biotextil, wyszywany 1 nitką DMC co dwie nitki osnowy. Bardzo przyjemnie mi się haftuje na tym materiale i na pewno zamówię go więcej. Dla mnie jest to idealny materiał na poduszeczki - jest miękki, a jednocześnie mięsisty, dzięki czemu nitki, które są z tyłu nie przebijają przez materiał. Gdy się uważnie przyjrzy to na materiale są widoczne większe dziurki w miejscu na stawianie xxx co dwie nitki osnowy, dzięki czemu praca z tym materiałem staje się bardzo przyjemna. Jak na len przystało są tam też pewnie niedoskonałości, ale według mnie tylko dodają uroku takim poduszeczkom.




1 komentarz: