Obserwatorzy

sobota, 9 grudnia 2023

Choinka 2023 (12)

W ostatnim miesiącu zabawy przychodzę z bardzo efektowną kartką ze wzorem świątecznej bombki. Bombka jest w odcieniu zielonym i czerwonym, ale odbija się w niej złoty blask kominka. Haft był mocno absorbujący, bo składał się z 2 332 xxx, ale końcowy efekt jest cudowny. 

Wykończenie tej kartki było nie lada wyzwaniem, gdyż nie chciałam odciągać uwagi od bombki. Postawiłam na czerwony papier w śnieżynki, który ma stonowaną barwę. Myślałam nad użyciem bardziej żywego koloru papieru, ale wszystko co miałam dostępne było tak pstrokate, że nie wiadomo by było na co patrzeć. Do kartki dołączyłam złoty napis na białej tekturce i złotą bombkę.

Powyższa kartka jest ostatnią pracą w ramach zabawy Choinka 2023. Podczas tej zabawy powstało wiele ciekawych i oryginalnych prac. W tym roku o wiele chętniej sięgałam po wzory, które już długo miałam wgrane do Sagi, ale nie miałam pomysłu na ich wykończenie. Część opraw prac wyszła mi naprawdę super, a w części bym teraz coś pozmieniała :) Poniżej zdjęcie wszystkich prac, które powstały w ramach zabawy.



5 komentarzy:

  1. Fakt świetny jest ten hafcik bombki, aż go szkoda na kartkę. Fajne kartki powstały w tej zabawie i to takie jak lubię wyszywane i do koperty !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. Też mam ten wzór (albo podobny) zapisany, dobrze wiedzieć, ze nie jest tak prosty jak wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten hafcik, mam nawet podobną bombkę tylko czerwono-złotą:)

    OdpowiedzUsuń