Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2024

Mini SAL Crocette a gogo "Spring"

Wiosna niestety już za nami więc pora pokazać ostatni domek z zabawy, którą pilnowała i moderowała Ania (Hafciarski Świat Ani). Nie udało mi się wystartować z haftem 6 kwietnia jak pozostali uczestnicy, ale dzielnie próbowałam nadrobić wszystko na czas. Ostatni xxx postawiłam ostatniego dnia wiosny, ale za dużo się ostatnio działo i nie udało się zrobić na czas ładnego zdjęcia.

Haft powstał na materiale Nevada od Biotextil, 1 nitką muliny DMC, Ariadna i Anchor. Naszykowałam sobie także tekturki i watolinę na wykończenie wszystkich haftów w formie zawieszek. Na Aliexpres zamówiłam sobie także tasiemki do wykończenia prac i czekam aż przyjdą aby wszystkie zawieszki hurtem wykończyć.

Tutaj kilka zdjęć z powstawania haftu:





2 komentarze:

  1. Wszelkie domki lubie i wyszywać i efekt końcowy, zresztą napisy też lubię wyszywać więc nie ma się co dziwić że tym haftem jest zachwycona, pięknie będą wyglądac wszystkie zawieszki. Wyszywanie na lnie do łatwych nie należy, ale to chyba kwestia przyzwyczajenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń