Obserwatorzy

sobota, 28 września 2024

1 Rok w 12 częściach (9)

Wrzesień to czas wielu kolorów na drzewach i tak samo kolorowo było we wrześniowej odsłonie zabawy 1 rok w 12 częściach. Tym razem wzór z serii Joyful World przedstawiał dwie sowy oraz dwa krzaczki z kilkoma kolorowymi liśćmi. 

Kolory do haftu wybierałam samodzielnie, gdyż te zaproponowane przez autorkę wydawały mi się zbyt blade, a w niektórych zestawieniach zbyt krzykliwe. Wydaje mi się, że w tym miesiącu były największe problemy w dobraniu odpowiednich kolorów z DMC do użytych przez autorkę nici The Genthle Art Threads i dlatego przy położeniu ich koło siebie widziałam, że coś mi nie pasuje. Praktycznie wszystkie zaproponowane kolory wymieniłam na mulinę Anchor i sugerując się pracą autorki i swoimi przeczuciami wybrałam takie odcienie jakie mi pasowały. Pomyliłam się tylko przy kolorze zielonym (na dole haftu) i kontrast między dwoma odcieniami zielonego jest słabo widoczny.

Praca wykonana na materiale Nevada od Biotextil czeka na czas, aby ją wykończyć ;)


1 komentarz:

  1. Fajnie Ci wyszedł ten haft z sówkami. Kolory pasuję idealnie, nawet te zielone, przecież kontrast jest a chyba o to chodziło, zbyt duża różnica w odcieniach chyba by tak ładnie nie wyglądała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń