Obserwatorzy

sobota, 27 lutego 2016

Pierwszy SAL

Już od dłuższego czasu na blogach widziałam jak większość z hafciarek bierze udział w SAL'ach. Oglądałam i podziwiałam prace, które powstawały w ramach wielkiego wspierania się w wyszywaniu. Sama nie miałam do tego głowy, gdyż najbardziej lubię przygotowywać się do wyszywania i zaczynać nowy haft, ale z kończeniem jest u mnie gorzej. Dodatkowo jak mam za dużo rozpoczętych prac, a żadnej nie chcę kończyć to odrywam się od haftu na rzecz książek lub buszowania po internecie. Nadszedł jednak ten moment, że znalazłam SAL, który bardzo mi się spodobał. Wzorki będą małe więc jest szansa, że uda mi się go skończyć. SAL organizuje Iwa F, a banerek do SAL'u już jest umieszczony po prawej stronie bloga. Zachęcam wszystkich do udziału, bo zapisy trwają tylko do końca lutego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz