Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2018

365 dni w Bajkowej Krainie

Mimo, że za pasem prawie maj, ja dopiero prezentuję swoją pracę z motywem SAL'u z marca, czyli OGON lub USZY. Powiem szczerze, że plan miałam inny i przez kilka dni kompletowałam materiały i mulinę do innego, większego obrazka z Kubusiem Puchatkiem. Chciałam zrobić ładny obrazek do pokoiku syna. Jednak po skompletowaniu wszystkiego nie potrafiłam się zabrać do pracy, ciągle odwlekałam moment wbicia igły. Po kilku dniach takiego zawieszenia dotarło do mnie, że jednak chcę zabrać się za wyszycie pracy na konkurs "Z nici Ariadny". Dlatego od nowa zaczęłam szukać mniejszego wzoru do wyszycia w ramach SAL'u "365 dni w Bajkowej Krainie". Z szykowania się na wystawcę z Ariadną jednak nic nie wyszło (uznałam, że zostało za mało czasu) i obecnie tworzę pracę na wystawę DMC "Inspirujemy kolorem".

Ponieważ z ostatnim elementem zabawy, który robiłam nie wiedziałam co zrobić (nadal wzór nie został zagospodarowany), to tym razem postawiłam na znalezienie wzoru na zakładkę do książki. Dość szybko znalazłam wzór, który miał mało kolorów i wydawał się idealny do pracy. Do zakładki zastosowałam nawet nowy sposób jej wykończenia, mianowicie przykleiłam taśmą do grubej kartki. Efekty są zadowalające :)

4 komentarze: