Obserwatorzy

czwartek, 5 kwietnia 2018

Imieniny miesiąca

Tym razem temat na kartkę mocno mnie zaskoczył. Trzeba było zrobić kartkę dla ogrodnika, ale mogły być też kwiaty np. w kaloszach. Powiem szczerze, że jeszcze tak długo internetu nie przeglądałam jak przy tym temacie. Nic mnie nie zadowalało! Ciągle znaleziony wzór nie był tym odpowiednim. Postanowiłam więc przejrzeć swoje papierowe gazety z Wielkiej Brytanii, których obecnie mam już kilka :) I tak oglądając je trafiłam na uroczy wzór kwiatków w taczce. Długo myślałam, czy na pewno ten wzór pasuje do tematu zabawy, ale ostatecznie nic lepszego nie znalazłam. Sama dobrałam kolory i zabrałam się za wyszywanie.

Wyszycie wzoru poszło szybciutko i powiem, że jestem zadowolona. Obrazek wyszyłam na niebieskoszarej Aidzie 16 ct dwoma nitkami muliny DMC. Natomiast stworzenie kartki okazało się mocno problematyczne. Pomimo zakupu kilku baz i kolorowych kartek w Empiku, nic nie pasowało do siebie. Kilka przymiarek do wzoru było i ostatecznie powstała taka kartka (napisu brak, bo to można w każdej chwili dorobić).

3 komentarze: