Obserwatorzy

poniedziałek, 11 listopada 2019

HAED - Mini Syrena 50 %

Ostatnie miesiące spędziłam nad Różowym Irysem i nie planowałam odrywać się od niego nawet na chwilę. Jednak po informacjach od Hani, że aplikacja Cross Stitch Saga ma nowe funkcje, postanowiłam to sprawdzić.

Najfajniejsza dla mnie zmiana to informacja o postępach pracy widoczna na głównej stronie aplikacji, gdzie są umieszczone wzory. Teraz nie muszę wchodzić w każdy wzór oddzielnie, aby sprawdzić ile pracy już za mną.

Druga fajna zmiana to widoczna liczba krzyżyków do wyszycia dla każdego koloru muliny. Ponieważ HAED wyszywam kolorami to informacja ta jest dla mnie bardzo cenna. Dzięki temu nie muszę mieć wydrukowanej papierowej wersji wzoru w celu planowania, który kolor wyszyć najpierw (staram się wyszywać od tych kolorów, których jest najwięcej krzyżyków do zrobienia). Przy okazji tej zmiany okazało się, że jednak przy wcześniejszych kolorach pozostawiłam samotne krzyżyki. Uzupełnię je przy najbliższej okazji.

Długa przerwa w wyszywaniu HAED spowodowała, że kolejne 2,5% wyszyłam w 3 dni :) Mimo, że wyszywam kolorami, to teraz bawiłam się w skakanie pomiędzy nimi. Pouzupełniałam kilka braków w lewym górnym rogu. Przy wannie wyszywałam całe plamy koloru, aby tylko szybciej pokazać postępy :)

Obecnie tylko kilka kolorów ma powyżej 1 000 krzyżyków i są mocno porozrzucane po całym obrazie. Powoli przymierzam się do zarzucenia wyszywania kolorami na rzecz wyszywania strona po stronie. Ale do takiej zmiany sposobu wyszywania jeszcze trochę mi brakuje, gdyż na razie wracam do Irysa :)

4 komentarze: