Obserwatorzy

piątek, 8 listopada 2019

Imieniny Miesiąca - II edycja

Dla lata temu Hanulek z bloga Rękodzieło Hanulka zorganizowała super zabawę polegającą na tworzeniu kartek z haftem przez cały rok.

Zabawa bardzo mi się spodobała. Próbowałam różnych technik tworzenia kartek i na koniec zabawy już miałam swoje ulubione sposoby tworzenia kartek. Lubiłam także wyszukiwać co miesiąc kolejnych haftów, które były związane z tematem przewodnim danego miesiąca. Zabawa bardzo mnie urzekła i troszkę było mi smutno, że nie było kontynuacji.

Teraz Hanulek ogłosiła, że znowu rusza z zabawą! Wszystkie niezbędne informacje można przeczytać TUTAJ, a ja ze swojej strony gorąco wszystkich zachęcam do wzięcia udziału w zabawie.

Zabawa była dla mnie bardzo inspirująca, gdyż interpretacje motywów przewodnich przez innych uczestników zabawy były naprawdę wspaniałe.

Zapisy do końca listopada więc nie zwlekajcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz