Obserwatorzy

sobota, 28 grudnia 2019

Nowy Haft na Nowy Rok II - zapisy

Bardzo się ucieszyłam, gdy usłyszałam o kolejnej edycji zabawy "Nowy Haft na Nowy Rok", która ponownie została zorganizowana przez Anię z bloga kreatywna.tv. Poprzednia edycja bardzo mnie zmobilizowała do systematyczności, dlatego z wielką przyjemnością zapisałam się do kolejnej edycji.

Zapisy trwają jeszcze 3 tygodnie dlatego wszystkich zachęcam do udziału :) Zapisy i regulamin zabawy TUTAJ.


Sama przez kilka dni wahałam się nad wyborem odpowiedniego wzoru do wyhaftowania i wreszcie podjęłam decyzję :) W ramach zabawy będę wyszywać wzór marki Disney z Kubusiem Puchatkiem "Łapanie motyli".

Wzór oraz materiały przygotowałam sobie już ponad półtora roku temu w ramach zabawy "365 Dni w Bajkowej Krainie", ale po przeanalizowaniu stwierdziłam, że nie wyrobię się z nim w dwa miesiące. Teraz jest wspaniała okazja, aby wyszyć wzór, który już odleżał swoje w szufladzie :)

4 komentarze:

  1. Śliczny wzór wybrałaś:) Dziękuję Ci ogromnie za odwiedziny na moim zarosłym pajęczyną blogu:) Postaram sie tam odkurzyć:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór wybrałaś :) będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawimy się razem :) Będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wesoły hafcik.Będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń