Obserwatorzy

niedziela, 22 grudnia 2019

Wymiana Karteczkowa Boże Narodzenie 2019

W tym roku odważyłam się wziąć udział w Wymiance Karteczkowej zorganizowanej przez Kasię z bloga Krzyżykowe Szaleństwo.


Obaw miałam sporo, bo uczyłam się tworzyć kartki przy okazji I edycji zabawy "Imieniny Miesiąca".

Moja kartka powędrowała do Hani :) Wzór na mikołaja pochodzi z gazety The World of Cross Stitching, wyszyty został na białej kanwie 18 ct.


Do mnie dotarła kartka od Kasi, która zorganizowała zabawę.


Bardzo miło jest otrzymać ręcznie robioną kartkę. Wielką przyjemność sprawia świadomość, że ktoś poświęcił sporo czasu, aby przygotować dla mnie i mojej rodziny taką piękną kartę.

Właśnie takie piękne i dopracowane kartki chciałabym kiedyś sama robić!

Bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy :)

1 komentarz:

  1. Jeszcze raz pięknie dziękuję za kartkę :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń