Obserwatorzy

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Harry Potter - Hogsmeade

Pod koniec poprzedniego roku na Facebooku grupa "Weekendowe Spotkania z Rękodziełem" zorganizowała zabawę pt. Zimowy Konkurs. Warunkiem udziału w zabawie było stworzenie pracy o tematyce zimowej i niepublikowanie pracy przed 120 spotkaniem :) Na początku nie planowałam udziału w zabawie, ale przypadkiem zobaczyłam ten wzór i już wiedziałam co chcę wyszyć :)

Praca jest niewielka bo ma zaledwie 66 na 82 krzyżyki, ale składa się z 20 kolorów, do tego było 5 zmieszanych i 6 półkrzyżyków. Swoją pracę wyszyłam na lnie Belfast 32 ct jasny naturalny, który bardzo pięknie wydobył wszystkie kolory z pracy.

Cały haft był bardzo wymagający. Nie było tutaj dużych pól jednego koloru, a raczej sama pikseloza :) W tym hafcie bardzo ładnie widać magię konturów, na które musiałam poświęcić cały dzień :)

Konkurs już rozstrzygnięty (niestety nie wygrałam) i mogę pokazać gotową pracę :) W planach są kolejne hafty z tej serii, ale to może w kolejną zimę :)

5 komentarzy:

  1. Piękny haft, widać od razu jak dużo pracy trzeba w niego włożyć. Mignął mi kiedyś gdzieś w czeluściach Internetu i teraz już wiem jak wygląda wyszyty. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowo, jaka super kula :) Przepiękny haft

    OdpowiedzUsuń